الثلاثاء، 15 سبتمبر 2009

سؤال للشباب وكلمة للبنات!!!!


السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة
انتم مستغربين ايه العنوان ده ايه سؤال للشباب وكلمه للبنات
لا مش تستغربوا خالص من العنوان ... ينفع يعنى تستغربوا وانا معاكم يلا بقى خلينا فى المهم
ندخل فى الموضوع سؤالى للشباب لماذا تعاكس ؟؟؟
السؤال بطريقه اخرى ليه بتعاكس البنات مع ان انت لو حطيت اى بنت بتعاكسها فى مكانة
اختك & امك & زوجتك & قريبتك اى حد يقربلك يعنى تخاف عليه معتقدتش ابدا انك حتفكر
حتى مجرد التفكير فى المعاكسه وبعدين بقى مش كده وبس ده ممكن تبدأ الحكايه بكلمه
ومعاكسيه صغيره اووووى ممكن توصل لرقم تليفون ومن ثم الباقى بقى انتم عارفينه مش محتاجين انى اقوله صح
و لا ايه يا شبااااااااب ؟؟؟؟؟ده كان سؤالى ليكم
كلمتى او نصيحتى للبنات بقى انه مش اى كلمه يقولها الولد تصدقيها ويا حبيبتى
والله مش بقولك كده غير علشان انا بحبك فى الله لانك اختى بجد ....... احنا بيربطنا دين واحد ورسول واحد ...
اللهم صلى وسلم وبارك عليه فحاولى تاخدى العبره والعظه ووالله يابنتى صدقينى مفيش و لد كلم بنت وهى سمحت له بده
وعاش الدور اووووووى بقى انه عم فالنتينو وبعد كده حيرضى يبص فى وشها انتى كده يابنتى لو سمحتى له بده ...
حتقولى انا معملتش حاجه اكتر من انى كلمته وبس يابنتى طيب وهى دى قليله ؟؟؟؟؟؟؟
كفايه انك كده بقيتى خاينه !!!!!!ايه خاينه متستغربيش اوووووى
انى بقولك انك بقيتى خاينه تعرفى خونتى مين ؟؟؟؟
خونتى اقرب الناس ليكى خونتى بابا وماما واخواتك اللى بيحبوكى اوووووى وبيخافو عليكى من الهوا الطاير
تعرفى بقى خونتيهم ازاااااااااااى اقلك يا قمر انتى خونتيهم ازاى خونتيهم لما خونتى ثقتهم فيكى ........
خونتيهم لما سمحتى لحد يتكلم عنهم كلمه مش حلوه بسبب تصرفك بحسن نيه خونتيهم لما سمحتى لاخينا ده انه يكلمك ........
شوفتى بقى ازاى انتى مكنتيش واخده بالك انك كده بتخونيهم والله يا قمر انا مش بقولك كل الكلام ده
غير علشان انا بحبك بجد لانك اختى فعلا وكمان الشباب ياريت يعتبر اى بنت بيعاكسها اخته
ويشوف هو حيقبل ده عليها ولا لأ ؟؟؟؟؟بجد عندى كلام كتير عازة اقوله بس انا حكتفى بكده دلوقتى
وفى انتظار اجابة الشباب على سؤالى ؟؟؟وراى البنات فى كلامى جزاكم الله خيرا على حسن المتابعه
بقلمى"مسك الجنة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق